Bestellen & betalen

Waar kan ik nakijken of een artikel ook in de winkel op voorraad is?

Je kunt de winkelvoorraad heel eenvoudig bekijken door op de pagina van het betreffende artikel op ‘Bekijk winkelvoorraad’ te klikken. Je kunt dan voor jouw dichtstbijzijnde Intertoys winkel kiezen, je ziet dan direct de actuele voorraad.


We raden je aan om bij beperkte voorraad of bij een artikel met verschillende uitvoeringen contact op te nemen met de betreffende winkel om zeker te zijn dat het juiste artikel aanwezig is.

Hoe plaats ik een bestelling via Intertoys.nl?

Een bestelling plaatsen op onze website doe je in de volgende simpele stappen:


  1. Plaats je product(en) in je winkelmandje. Wil je een kortingscode toepassen? Deze kun je invoeren in het winkelmandje door op ‘Kortingscode invoeren’ te klikken en de kortingscode toe te passen.
  2. Vul je factuurgegevens in of log in met jouw Intertoys account.
  3. Controleer je factuur- en bezorggegevens.
  4. Kies een verzendmethode.
  5. Kies een van de betaalmethodes. Wil je een cadeaukaart inwisselen? Dat kan bij deze stap.
  6. Controleer nogmaals jouw bestelling en kies voor ‘Bestellen & Betalen’. Je wordt doorgeleid naar de betaalpagina van jouw gewenste betaalmethode.
  7. Zodra je betaling is afgerond ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Deze e-mail is tevens de factuur. Bewaar deze goed, je hebt de factuur namelijk nodig voor service en garantie zaken.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op Intertoys.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.

Wat is het minimale bestelbedrag op de website?

Voor bestellingen op onze website geldt een minimaal orderbedrag van €10,-.

Wordt mijn bestelling door de winkel bezorgd, kan ik het afhalen of komt DHL het brengen?

Indien je hebt gekozen voor de optie ‘Thuisbezorgen’ betekent dat dat jouw bestelling via de post wordt bezorgd. Je ontvangt hier per e-mail een verzendbevestiging met een Track & Trace code.


Indien je hebt gekozen voor de optie ‘Click & Collect’, kun je jouw bestelling al na 1 uur ophalen bij de door jou geselecteerde winkel (tijdens openingsuren én na ontvangst van de ophaalbevestiging per e-mail die je vervolgens toont in de winkel).

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om je bestelling te kunnen annuleren verzoeken we je vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@intertoys.nl met daarin jouw ordernummer.


Let op: heb je al een verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Dan is jouw bestelling al overgedragen aan de vervoerder en is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Het is daarentegen wel handig om een account aan te maken, zodat je je bestellingen kunt bijhouden en je ook sneller een volgende bestelling kunt plaatsen. Je kunt hier direct jouw Intertoys-account aanmaken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er op Intertoys.nl?

Op onze website kun je gebruikmaken van de volgende 8 betaalmethoden:


  1. iDEAL
  2. PayPal
  3. Creditcard (Mastercard en Visa)
  4. Intertoys Kadokaart
  5. KidsCadeau kaart
  6. VVV Cadeaukaart
  7. DE Cadeaukaart
  8. Klarna


Op de pagina Betalen op Intertoys.nl vind je per betaalmethode meer informatie.
Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, achteraf betalen kan met Klarna. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Meer informatie over Klarna vind je op onze Betalen op Intertoys.nl-pagina.

Hoe wissel ik mijn Intertoys Kadokaart in?

Jouw Intertoys Kadokaart inwisselen is simpel. Voeg het product dat je wilt bestellen toe aan het winkelmandje, vul je gegevens in en selecteer de optie Intertoys Kadokaart bij Verzend- en betaalmethode.


Voer de 19-cijferige code van je cadeaukaart in en vervolgens de veiligheidscode. Staat er niet genoeg saldo op je kaart? Kies dan een van de andere betaalmethodes om het resterende bedrag van je bestelling te betalen.


Let op: als je hebt betaald met een cadeaukaart is het belangrijk dat je deze bewaart tot je aankoop volledig naar wens is.

Wat is het saldo van mijn Intertoys Kadokaart?

Het saldo van je Intertoys Kadokaart kun je checken via onze saldochecker.

Wat is de voorraad van het artikel dat ik wil bestellen?

Benieuwd of het gewenste artikel ook op voorraad is in één van onze winkels? Wij raden je dan aan om gebruik te maken van de ‘Bekijk winkelvoorraad’ knop op onze website. Het is niet nodig om de winkels te bellen met de vraag of artikel x op voorraad is.

Waar kan ik de details van mijn bestellingen bekijken?

Log in op je account en ga naar ‘Bestelgeschiedenis'. Hier heb je mogelijkheid om de details van al jouw geplaatste bestellingen in te zien. Heb je verdere vragen over jouw bestellingen welke je niet terug kunt vinden in jouw account, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice via 085-00 66 910.

Contact

bel icoon  Bellen: 085-00 66 910
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 9:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 18:00 uur
Zo: 10:00 - 16:00 uur


chat icoon  Chat
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 20:00 uur
Zo: 10:00 - 18:00 uur


E-mail icoon  E-mail: klantenservice@intertoys.nl
Antwoord gemiddeld binnen 2 werkdagen


winkel icoon  Winkels
Onze experts in de winkel staan klaar om jou te helpen! Bekijk via de winkelzoeker wanneer jouw dichtstbijzijnde winkel is geopend.


Openingstijden feestdagen

Donderdag 5 december (Sinterklaas) - 9:00 - 18:00
Dinsdag 24 december (kerstavond) - 9:00 - 17:00
Woensdag 25 december (eerste kerstdag) - Gesloten
Donderdag 26 december (tweede kerstdag) - Gesloten
Dinsdag 31 december (oudejaarsdag) - 9:00 - 16:00
Woensdag 1 januari (nieuwjaarsdag) - Gesloten