Wanneer Koe Hatsjoe is gevuld met zeep en de batterijen zijn geïnstalleerd kan het spel beginnen. Zet de koe in het midden van de tafel neer. Schud de kaarten en leg deze op de kop neer naast de koe. De speler die het meest recent een koe heeft gezien mag beginnen. Deze speler pakt een kaartje van de stapel af en telt hoeveel klavertjes en paardenbloemen op het kaartje staan. De klavertjes zijn het aantal punten dat je krijgt. Staat er een paardebloem op je kaartje? Dan moet je één keer op het hoofd van Koe Hatsjoe drukken. Dit kan verschillende situaties opleveren. Wanneer Koe Hatsjoe zucht heb je geluk, hij niest niet en je mag het kaartje houden. Heeft Koe Hatsjoe een klein niesje met een paar belletjes? Dan moet jij je kaartje terug leggen op de stapel. Wanneer de koe een klein scheetje laat, krijg je het poepfiche, deze zorgt voor 2 punten aftrek. Tot slot kan er ook een grote nies met veel belletjes zijn. Dat betekent dat de koe heel hard moest niezen. Het spel is dan voorbij. De speler die na de grote nies de meeste klaverpunten heeft wint het spel!
incl. BTW
Schrijf een review en maak kans op een Intertoys Kadokaart. Iedere maand verloten wij 1 Intertoys Kadokaart t.w.v. 100.-!
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten.
©2024 Intertoys